jag trot det kallas egopix

Hej alla glada (ledsna också för den delen). Just nu är vi i grundsund hos Eriks kompis, vi har ätit middag här. Det blåser nästan 20 sekundmeter här, så vi får se om vi kommer iväg imorgon. I så fall blir det Lysekil. Det ska blåsa på ordentligt ända tills tisdag, så vi får se om vi tar oss hela vägen upp till Bovall som vi hade tänkt. Jag har inte fixat några tids inställda, min dator dampade och sedan så hann jag inte. Jag var ute och sprang innan, jag har fått ett skavsår på hälen. Taskig tajming, nu blir det crocs varje dag frams till den tjugonionde. DÅ DRAR VI TILL NORGEEE. Godnatt på er så hörs viiii.

Kommentarer
Postat av: Inspiration

Tjenare! Hur har du pärlat dina hörlurar? Tacksam för svar!
Btw grym blogg!

2012-08-06 @ 19:12:44
Postat av: Inspirationn

Tjeenare! Hur har du pärlat dina hörlurar? Tacksam för svar?
Btw grym blogg!

2012-08-06 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mailadress (Våran lilla hemlis)

Har du någon blogg?

vad vill du säga mig? :)

Trackback