Hemma

Jag kom hem med tåget från stockholm runt 3 och var hemma i huset vid kanske 4. Jag började packa upp lite och stack sedan till Ellen en snabbis. Åt kladdkaka och snackade. Sedan när jag kom hem åt vi hemmagjord pizza. ska fixa ett inlägg med lite pix från huvudstaden och sen krypa ner i sängen och kolla på the last song. guuud va länge sedan det var jag så den filmen. Måste ju packa sen med. Sticker ut med båten imorgon, kommer inte träffa mina babes på en månad. Dom spelar ju gothia nästa vecka och sedan åker dom bort vecka 30, vecka 31 är ju jag i norge (woop woop) men vi får se till att ha en sleep over innan jag åker ut med båten igen vecka 32. OM JAG KOM JUST PÅ ATT SKOLAN BÖRJAR OM 5 VECKOR, NAJJJJJ
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mailadress (Våran lilla hemlis)

Har du någon blogg?

vad vill du säga mig? :)

Trackback