8:an ✌

Hejsan svejsan mina läsare. Det var inte igår. Kom precis ut ur en lååååång och varm dusch. Precis vad jag behövde. Kom hem från ridningen för några timmar sedan. Visste ni förresten att jag red? Trodde inte det. Nu har jag i alla fall bytt stall för att kunna ta mig dit/hem själv med buss. Livet blir liksom lättar för alla inblandade då.

I måndags började skolan. Nu går jag i 8:an. 8c. Det låter hur skevt som helst. I mer än ett helt år har vi varit 7c ochjag skriver fel hela tiden. Har jag förresten berättat att min iPhone ligger på havets botten? Nej? Okej. Men det gör den i alla fall. Det var minst en månad sedan så jag har kommit över det (usch vad jag ljuger, klart jag inte har) Just nu har jag min farmors iPad som substitut, men vad fan jag ska göra när hon kommer hem från London vet jag inte. Jag har fortfarande inte hittat min stonephone än. Så just nu är jag helt telefonlös. Det suger ska jag säga eerr. Nä men nu ska jag vika mina kläder, smeta klet i mitt face (hemskt det lät) och hoppa i säng. Ska försöka uppdatera mera (gaaash det rimmar) men att öppna datorn är inte ens ett alternativ med allt som ska fixas. Märkte att det var mycket "inom parantes" i detta inlägg. Naajjsss.

Pussar och kramar från hon som sitter med klet i facet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, du är allt fööör goooo! <3

2012-08-23 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mailadress (Våran lilla hemlis)

Har du någon blogg?

vad vill du säga mig? :)

Trackback